کری ستاره سیتی برای آرسنالی‌ها: از دست‌تان در رفتیم! | روزنو

سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۶۲۱۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
منچسترسیتی شب گذشته در رقابت‌های هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف تاتنهام رفت و موفق شد با درخشش ارلینگ هالند و دو گلی که این بازیکن به ثمر رساند برابر این تیم به پیروزی برسد و به صدر جدول این مسابقات برگردد.

 

 

 
 

اتفاق جالبی که پیش از این بازی رخ داد این بود که هواداران آرسنال شب قبل از برگزاری این دیدار مقابل هتلی جمع شدند و سعی کردند با آتش بازی و ایجاد سر و صدای بسیار زیاد مانع از استراحت درست بازیکنان سیتی شوند تا آنها نتوانند در بازی برابر تاتنهام تمرکز کافی داشته باشند. این در حالی بود که بازیکنان سیتی در هتل حضور نداشتند.

کری ستاره سیتی برای آرسنالی‌ها: از دست‌تان در رفتیم!

همین موضوع باعث شد که بسیاری از هواداران سیتی در شبکه‌های اجتماعی به تمسخر آنها مشغول شوند و واکر هم پس از کسب این پیروزی مهم و ارزشمند نتوانست به این اتفاق اشاره نکند و کنایه سنگینی به هواداران تیم رقیب زد.

 
 

این بازیکن در حالی که لبخندی به لب داشت در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت: «شب گذشته نتوانستم بخوابم و به سختی خوابیدم. امروز به هتل رفتیم و شنیدم که آنها سعی داشتند شب قبل از بازی که ما آنجا نبودیم سروصدا و آتش‌بازی کنند. از دست‌شان در رفتیم! یک ساعت در عصر سعی کردم بخوابم تا تمرکز کافی را داشته باشم.»

نظر شما
نظراتی كه حاوی توهین و مغایر قوانین کشور باشد منتشر نمی شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید
عکس روز
خبر های روز